7 - 9/5

Bra helg, en bra helg med för lite sömn. Jag har jobbat en snabbis, lite ut och in-känsla. Jag har ätit en snabb men åh så god middag med Emelie. Jag har suttit på en bar med ett glas vin i väntan med Emelie. Jag har mött upp mina vänner och suttit på en annan bar till stängning. Jag har vandrat vidare till en vikinga bar och druckit mjöd. Jag har blivit knockad/skallad av en brud. Jag gick ut ur baren tillsammans med en viking när det var stängningsdags. (Inte på det sättet, människor). Jag har yrat runt på söder i jakt på duvnäsgatan. "Jaha, var det åt höger vi skulle gå?" Jag har tagit en taxi hem på 10 minuter från en tråkig efterfest. Jag har suttit mitt i natten med fina vänner och ätit mackor. Jag har varit på pizzafrukost i mitt egna kök. Jag har blivit lämnad för att sen inse stressen. Jag har varit på välkommen hem-middag hos Frida och ätit god middag och blivit pigg av en kopp kaffe. Jag har varit på samma bar två dagar ikväll och umgåtts med människor jag inte träffat på alldeles för länge. På nattkvisten buggade jag med min bror, druckit röda starka drinkar och diskuterat människor liv. Jag är smart. Jag har vaknat upp av att min bror kommer in i mitt rum och är hungrig. Nu lagar jag mat och sen är det operation städning. Mamma kommer hem imorgon!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0