Hemmafru

Jag känner mig som en riktig hemmafru idag. Vaknade tidigt tidigt imorse av att mamma sa hejdå och "ta hand om lägenheten nu och glöm inte kattlådan". FF i sjöstan. Jag somnade självklart om och vaknade igen ett par timmar senare och vände upp och ner på rummet. Storstädning stod på schemat. Efter det ställde jag mig och spontanlagade lite mat. GOTT! Nu ska jag hoppa in i duschen, möta upp Sandra och storhandla. Sen blir jag en 15åring. Tjejerna kommer över på tacos, vi ska supa oss redlösa och sen dansa på Baba! WOW!

Kommentarer
Postat av: AL

det gjorde vi bra! (alltså supa oss redlösa, eller jag tycker i alla fall att jag skötte det galant!)

2010-05-06 @ 22:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0