Om mamma bara visste...

I min mammas ögon så är jag slarvig. Jag lämnar ofta disken framme lite för länge, mitt rum brukar se ut som ett bombnedslag och hon tycker att jag alldeles för ofta ligger bänkad i min säng framför tvn. Hur sanningen egentligen är vet kanske bara hon och jag. Men nu befinner hon sig på andra sidan atlanten och om hon visste hur min gårdag och idag har sett ut skulle hon ha sträckt på sig lite extra av stolthelt. Istället för att jag drog hem folket till mig på efterfest som jag kanske hade en liten plan av i huvudet så drog vi alla hem till Hugo. Jag vandrade hem på morgonentimmarna för att somna i min egna säng efter ett glas oboy. Vaknar upp och städade köket efter gårdagens middag och förfestande. Slängde mig på träningskläderna och åkte till friskis för att köra ett pass med hurtige-Janne. Mamma skulle sträcka sig lite extra av stolthet.

Kommentarer
Postat av: Gini

Låter betryggande tycker jag..

2010-05-07 @ 19:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0